شبکه الکوثر «نور علی نور» می‌شود
کد خبر: 3958802
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)؛

شبکه الکوثر «نور علی نور» می‌شود

به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) ویژه برنامه مناسبتی «نور علی نور» از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، علی شعبانی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «نورعلی نور» گفت: این برنامه در مدت زمان 120 دقیقه شامل بخش‌های متنوع و جذابی خواهد بود. حضور مهمانان و هنرمندانی از حوزه‌های مختلف در برنامه پیش‌بینی شده است. رضا منصور جاسم عزیزی از پیشکسوتان عرصه دوبله به زبان‌های عربی و فارسی، ناصر کربلایی هنرمند مولودی خوان که در فواصل مختلف برنامه به اجرای زنده خواهد پرداخت و موسی مهام بازیگر نقش «محمد» در مجموعه تلویزیونی و نوروزی «پایتخت 5» از جمله بخش‌های مختلف این برنامه مناسبتی است.

علی شعبانی اظهار کرد: برنامه در دو لوکیشن به صورت تولیدی و زنده بر روی آنتن خواهد رفت که بخش خارج از سازمان و استیج که قبلا ضبط شده با اجرای علی عباس است و بخش زنده و داخل استودیوی شبکه با اجرای سوسن الهمة بر روی آنتن می‌رود. همچنین بخش‌های دیگری همچون؛ کلیپ، نماهنگ، ارتباط زنده با مکان‌های و شهرهای مختلف زیارتی و سیاحتی در برنامه «نور علی نور» گنجانده شده است.

ویژه برنامه مفرح و مناسبتی «نور علی نور» چهارشنبه 20 اسفند ساعت 20:30 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است. «نور علی نور» محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر است.

انتهای پیام
captcha