محور سلامت خود مردم هستند/ انتقال دغدغه علمای قم به دولت
کد خبر: 3959113
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
وزیر کشور:

محور سلامت خود مردم هستند/ انتقال دغدغه علمای قم به دولت

وزیر کشور با اشاره به اینکه دغدغه علمای قم را به دولت منتقل می‌کنم، گفت: محور سلامت خود مردم هستند که باید رعایت کنند؛ آنچه که وظیفه دستگاه‌های اجرایی است مهیا کردن پزشک، خدمات درمانی و... است.

محور سلامت خود مردم هستند/ انتقال دغدغه علمای قم به دولتبه گزارش ایکنا از قم، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، امروز 21 اسفندماه پس از دیدار با مراجع عظام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نکاتی از جمله مشکلات مردم، نیازهای شب عید مردم و...که در این سفر به بنده منتقل شد به دولت منتقل خواهم کرد.

وی فضای قم را مثبت دانست و ادامه داد: همکاری‌ها، وحدت و انسجام در بین مسئولین بالا است و همه با انگیزه کار می‌کنند.

وزیر کشور گفت: دغدغه ما مسئله کرونا بود که با گزارش‌های دریافتی روند درمان و پیشگیری روندی مطلوب است و با توجه به همکارهای بین هلال احمر، وزارت بهداشت، استانداری‌ها و همیاری مردم روند بیماری نیز قابل قبول است و امیدواریم به همین صورت نکات بهداشتی رعایت شود تا شاهد یک نفر بیمار هم نباشیم.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از ستاد ثبت نام انتخابات شورای شهر انجام شد، تاکنون ۳۵ نفر ثبت نام کردند و هیئت اجرائی نیز تشکیل شده است و امیدواریم در این مرحله نیز نقش فعالی ایفا کنند.

رحمانی فضلی در رابطه با وضعیت سفرهای نوروزی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، سفردر شهرهای قرمز ونارنجی ممنوع و در سایر شهرها آزاد است؛ اما توصیه می‌کنیم که مردم ملاحظات لازم را داشته باشند البته پروتکل‌ها را تشدید کردیم و چادر زدن در بوستان‌ها، اسکان مدارس و...ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: محور سلامت خود مردم هستند و آنچه که وظیفه دستگاه‌های اجرایی است مهیا کردن پزشک، خدمات درمانی و... است و سایر موارد به رعایت مردم بستگی دارد.

انتهای پیام
captcha