برگزاری 60 هزار نفر ساعت دوره آموزشی مجازی دانشجویان در فارس
کد خبر: 3959961
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

برگزاری 60 هزار نفر ساعت دوره آموزشی مجازی دانشجویان در فارس

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای بیش از 60 هزار نفر ساعت دوره‌های مختلف آموزشی به‌صورت كارگاهی در بستر فضای مجازی ویژه دانشجویان این استان طی یك سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس شامگاه دوشنبه، 25 اسفندماه در نشست مجازی فعالان فضای مجازی این ناحیه گفت: شاید قبل از شیوع كرونا اهمیت فضای مجازی آن‌طور كه باید و شاید برایمان روشن نشده بود اما یكی از بركاتی كه شیوع این ویروس داشت، همین موضوع بود كه توانستیم در این فضا به خوبی ورود كرده و تجربیات خوبی هم كسب كنیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در سالروز مبعث امسال، افزود: بیانات اخیر معظم‌له بر اهمیت فضای مجازی تأكید دارد لذا باید به این مسئله بیش از پیش توجه كنیم.

یوسفی اظهار كرد: در سالی كه گذشت در بسیج دانشجویی موفقیت‌های بسیار زیادی داشتیم كه یكی از آن‌ها برگزاری بیش از 60 هزار نفر ساعت دوره‌های مختلف به‌صورت كارگاهی با موضوعات مختلف و محورهای متفاوت بود و توانستیم تقریباً یك ركورد را در مدل آموزش‌های مجازی كارگاهی و آموزشی ایجاد كنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد:‌ البته هنوز جای كار زیاد است و اگر دانشگاه‌ها به‌صورت حضوری فعال شوند باز هم می‌توانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده كنیم.

وی با یادآوری اینكه بسیاری از ترددهای غیرضروری به‌وسیله فضای مجازی حذف می‌شوند، گفت:‌ در كنار این فرصت‌ها، فضای مجازی یكسری تهدیداتی هم دارد كه نباید از آنان غافل باشیم.

یوسفی بیان كرد: بحمد الهی امروز در بسیج دانشجویی فارس با درك اهمیت فضای مجازی همان‌طور كه بسیج دانشجویی كشور دارد حركت می‌كند به سمت و سویی كه اهمیت دادن به فضای مجازی حركت می‌كنیم.

انتهای پیام
captcha