طرح «فرشتگان رحمت» در اشکذر اجرا شد
کد خبر: 3960977
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

طرح «فرشتگان رحمت» در اشکذر اجرا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر با تأکید بر اهمیت ارائه خدمت به نیازمندان، گفت: طرح «فرشتگان رحمت» با هدف کمک به نیازمندان از سوی هلال‌احمر ادر این شهرستان اجرا شد.

اجرای طرح فرشتگان رحمت در شهرستان اشکذربه گزارش ایکنا از یزد، طرح «فرشتگان رحمت» با هدف کمک به نیازمندان در شهرستان اشکذر اجرا شد.

در این طرح به همت خیران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر، 50 بسته معیشتی شامل شیرینی یزدی، آجیل، حبوبات، روغن، نمک، فلفل، زردچوبه، چایی، ماکارانی، سویا، رب گوجه‌فرنگی، برنج و شکر و با ارزش هر بسته چهار میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

سیدکاظم بزاززاده، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به استفاده از توان ظرفیت داوطلبان و خیران در حمایت از نیامندان، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح جذب، ساماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و ارائه راهکارهای مناسب به‌منظور مشارکت مستقیم خیران در اجرای طرح و بسترسازی و ایجاد ارتباط و تلاش بیشتر با سازمان‌های مردم‌نهاد است.

بزاززاده با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری، گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام رسالت‌های ذاتی، تلاش می‌کند در قالب طرح‌های مختلف یاری‌رسان نیازمندان باشد.

انتهای پیام
captcha