درخشش جوانان هلال‌احمر در جریان مقابله با کرونا
کد خبر: 3961132
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

درخشش جوانان هلال‌احمر در جریان مقابله با کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، در پیامی از نقش بی‌نظیر جوانان جمعیت هلال احمر در عرصه صلح و بشردوستی تقدیر کرد.

درخشش جوانان هلال احمر در جریان مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با تبریک این روز به اعضای جوانان هلال احمر استان در پیامی آورده است: «ميلاد سرو بوستان ايستادگی، زيباترين گل باغ حسينی! جوان رعنا و رشيد امام حسين(ع) يادگار حضرت علی(ع) گلستانی از زيباترين گل‌های فداکاری! و دريايی از عطوفت و مهربانی و هفته جوان بر شما جوانان عزیز و ماه نشانان آبی و قرمز جمعیت هلال احمر استان یزد مبارک باد.

جوانی یکی از مراحل تأثیرگذار زندگی هر انسان است. مرحله‌ای که انسان به دور از محافظه کاری‌های مرسوم میانسالی، به بیان عقاید و نظرات خود می‌پردازد و با بهره‌گیری از قدرت ذوق، نبوغ و خلاقیت خود مسیرهای جدید را در راه اعتلای بشریت می‌گشاید. در این میان کم نیستند جوانانی که با انگیزه‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، آستین همت بالا زده و داوطلبانه و ایثارگرانه، مطابق اصول و اهداف متعالی هلال احمر، یاری رساندن به همنوعان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

جوانان جمعیت هلال احمر، به عنوان یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در این خانواده بشردوست هستند که در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های بسیاری را با فداکاری و از خودگذشتگی به جهانیان نشان داده‌اند. جوانانی که در بهترین روزهای زندگی با خدمت به مردم در عرصه‌های گوناگون، مقابله با بیماری کرونا نقش کم‌نظیری را بر تارک روزگار ترسیم کرده‌اند که از همین رو باید با برنامه‌ریزی دقیق، نقش آفرینی جوانان را در همه عرصه‌ها تثبیت کنیم و باعث پیشبرد اهداف والا جمعیت هلال احمر شویم.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به شما جوانان عزیز به ویژه جوانان (ماه نشانان آبی و قرمز) جمعیت هلال احمر استان یزد که بازوان توانمند این جمعیت هستید، تبریک عرض نموده وامید است با همدلی و تلاش گام‌های بزرگی برای ترویج صلح و دوستی و تسکین آلام بشری برداشته شود .»

انتهای پیام
captcha