اجرای طرح «کنترل و مراقبت‌های بهداشتی» ویژه ایام نوروز در یزد
کد خبر: 3961293
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

اجرای طرح «کنترل و مراقبت‌های بهداشتی» ویژه ایام نوروز در یزد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: طرح ابتکاری «کنترل و مراقبت‌های بهداشتی» توسط جوانان هلال احمر یزد از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروزی در حال اجرا است.

اجرای طرح «کنترل و مراقبت‌های بهداشتی» ویژه ایام نوروز در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر؛ محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر استان یزد با اجرای طرح ابتکاری در ایام نوروز برای جلوگیری از شیوع کرونا مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه طرح کنترل و مراقبت‌های بهداشتی توسط داوطلبان هلال احمر یزد از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروزی انجام می‌شود تصریح کرد: این طرح در ادامه طرح خدمات سفرهای نوروزی است که هر سال در مبادی ورودی شهرها برگزار می‌شود.

حرازی‌زاده بیان کرد: با توجه به اینکه امسال جمعیت هلال احمر در 16 استان مرزی کشور طرح کنترل و غربالگری ورودی را بر عهده گرفته است، در استان‌ها و در ورودی شهرها با توجه به محدودیت سفرها این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: طرح ابتکاری کنترل و مراقبت‌های بهداشتی با همکاری فرمانداری و شورای شهر یزد از ابتدای تعطیلات نوروزی در اماکن تاریخی و مکان‌های مختلف و مراکز و فضاهایی که جمعیت بیشتری از مسافران و بازدیدکنندگان حضور دارند، در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: در این طرح جوانان هلال احمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به مسافران و شهروندان متذکر می‌شوند که با تذکر لسانی و برخورد خوش و با هدف به جای ماندن خاطره‌ای خوش از سفر به همراه حفظ سلامت انجام می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha