حماس حادثه مرگبار تصادف قطار در مصر را تسلیت گفت
کد خبر: 3961298
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

حماس حادثه مرگبار تصادف قطار در مصر را تسلیت گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی کشته شدن 32 نفر در حادثه برخورد دو قطار در مصر را به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، جنبش حماس در بیانیه‌ای در پی حادثه برخورد دو قطار در استان سوهاج مصر و کشته شدن شماری از شهروندان مصری، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
 
حماس در این بیانیه، با ابراز حزن و اندوه به دلیل کشته و مجروح شدن دهها مصری در پی این حادثه دردناک و مصیبتی که بر ملت مصر وارد شده است، همبستگی خود را با خانواده قربانیان و مجروحان این حادثه اعلام کرده است.
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین آمرزش و رحمت برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه آرزو و دعا کرد که خدا ملت مصر را از هر بدی حفظ کرده و خیر و صلح و پیشرفت به آنان عنایت فرماید.
 
وزارت بهداشت مصر عصر جمعه 6 فروردین، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در پی حادثه برخورد دو قطار در منطقه «طهطا» در استان سوهاج در جنوب شرقی این کشور، دست کم 32 نفر جان خود را از دست دادند و 165 تن دیگر نیز زخمی شدند.
 
بر اساس گزارش منابع مصری، یکی از دو قطار بین شهر الاقصر و بندر اسکندریه در حرکت بوده و دیگری از قاهره به سمت شهر اسوان در جنوب پایتخت می‌رفته است.
انتهای پیام
captcha