۲۰ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در طرح تفسیرخوانی «ذکر مبارک»
کد خبر: 3962404
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

۲۰ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در طرح تفسیرخوانی «ذکر مبارک»

آخرین مهلت شرکت در طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک که از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، ۲۰ فروردین‌ماه تعیین شده است.

به گزارش ایکنا، طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک از کتاب «ذکر مبارک» که خلاصه‌ای از تفاسیر موجود است، از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان با هم‌فکری کانون‌های قرآن و عترت  سایر پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور شامل پردیس‌های امام جعفرصادق(ع) ایلام و بجنورد، شهیده‌بنت‌الهدی‌ صدر بوشهر، زینب‌کبری(س) اراک، شهید ‌باهنر کرمان و مرکز سلمان‌فارسی شیراز و علامه‌طباطبایی ارومیه ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

محتوای مسابقه، مطالعه ۱۰ صفحه از کتاب ذکر مبارک در هر ماه است، مهلت ثبت نام در این مسابقه 20 فروردین‌ماه 1400 تعیین شده است و علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند از طریق شماره 0991081601 در واتس اپ و آیدی @shrshqcs‌ در پیام‌رسان ایتا اقدام کنند.

پیش از این آخرین مهلت ثبت نام در این طرح هشتم اسفند‌ماه 1399 تعیین شده بود که تمدید شده است و آزمون این مسابقه نیز سوم اردیبهشت 1400 از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha