تبیین شخصیت حضرت سیدالشهدا(ع)؛ راهبرد تبلیغات اسلامی زنجان
کد خبر: 3962422
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

تبیین شخصیت حضرت سیدالشهدا(ع)؛ راهبرد تبلیغات اسلامی زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: موضوع حضرت سیدالشهدا(ع)، خانواده و فضای مجازی سه راهبرد مهم تبلیغات اسلامی در سال 1400 است.

تبیین شخصیت سیدالشهدا؛ راهبرد تبلیغات اسلامی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، 15 فروردین‌ماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در افق ۱۴۰۰ و برنامه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: این سازمان در افق 1400 برنامه‌های متفاوتی در سه حوزه مهم فرهنگی دارد.

وی حضرت سیدالشهدا(ع)، خانواده و فضای مجازی را سه حوزه اصلی و مهم سازمان در سال پیش رو خواند و گفت: زنجان به‌عنوان پایتخت شور و شعور حسینی باید در موضوع امام حسین(ع) در کشور پیشگام باشد و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی در این راستا راهگشا خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مقوله خانواده و فضای مجازی موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود مکرر به آن اشاره کرده‌اند، ادامه داد: امروزه فضای مجازی به مسئله یک و اصلی جامعه تبدیل شده است؛ چراکه دشمن با استفاده از این ابزار دست بر اعتقادات، فرهنگ دینی و انقلابی ما برده و سعی در تغییر نگاه جوانان به دین دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جوانان مهمترین هدف دشمن در جنگ مجازی هستند، افزود: ما به‌عنوان نهادهای دینی و انقلابی موظفیم که جوانان را نسبت به خطرات فضای مجازی آگاه و سواد استفاده درست و سازنده را به آن‌ها بیاموزیم.

احمدی نقش رسانه‌های جمعی به خصوص صدا و سیما را در امر فرهنگ‌سازی مفید دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ما شاهد نقش آفرینی صدا و سیما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی، هنری و حتی اقتصادی بودیم. بی‌شک با تعامل بیشتر می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام
captcha