حمایت از برنامه‌های مجازی آموزش قرآن مؤسسات اصفهان
کد خبر: 3962725
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

حمایت از برنامه‌های مجازی آموزش قرآن مؤسسات اصفهان

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان از اجرای طرح حمایت از تولید و عرضه برنامه‌های آموزش عمومی قرآن در فضای مجازی در اصفهان خبر داد و گفت: این طرح شامل چهار برنامه است.

حسین خاکساری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان مطلب فوق، به تشریح برنامه‌های این طرح پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌ها، آموزش عمومی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی‌، حفظ، مفاهیم، سبک زندگی و ... است. سهمیه‌ای به استان‌ها داده‌اند که هر استانی این سهمیه را بین مؤسساتش تقسیم می‌کند، مؤسسات باید کلاس‌ها را تا بعد از ماه رمضان برگزار کنند و گزارش آن را ارائه دهند و یارانه‌ای نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

خاکساری اظهار کرد: مورد دیگر محصولات است، مثلاً آموزش روخوانی به‌صورت فیلم یا کلیپ دربیاید، آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی نیز در این طرح حمایت می‌شوند. مورد دیگر دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات است که با وضعیت حال حاضر حضوری نیست، شاید بعد از ماه رمضان بتوان حضوری برگزار کرد در غیر این صورت باید به شیوه مجازی برگزار شود. مورد آخر نیز مابقی موارد مثل فیلم‌های کوتاه، پاسخ به شبهات و ... است.

وی گفت: برای همه استان‌ها اعتبارات یکسانی در نظر گرفته نشده بلکه به نسبت تعداد مؤسسات این اعتبار تخصیص پیدا کرده است. به استان اصفهان برای این طرح 60 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده که بین 202 مؤسسه موجود تقسیم می‌شود.

انتهای پیام
captcha