بانوی اردکانی حافظ قرآن تجلیل شد
کد خبر: 3966045
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

بانوی اردکانی حافظ قرآن تجلیل شد

در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام شاکر، امام‌جمعه اردکان از مرضیه سلیمی، بانوی اردکانی که موفق به اتمام حفظ قرآن کریم شده است، تجلیل صورت گرفت.

تجلیل از بانوی اردکانی حافظ کل قرآن کریمبه گزارش ایکنا از یزد، طی مراسمی، امروز، 31 فروردین و با حضور حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر، امام‌جمعه اردکان از مرضیه سلیمی، بانوی اردکانی که موفق به اتمام حفظ قرآن کریم شده است، تجلیل به عمل آمد.

این بانوی قرآنی، از سال 1393 با حضور در طرح‌های حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان و با همت و اراده‌ای مصمم، اجزای قرآن کریم را زیر نظر اساتید حفظ قرآن فرا گرفت و اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان توانست بخش‌های پایانی طرح حفظ را تکمیل و نام خود را به عنوان حافظ کل قرآن کریم ثبت کند.

امام‌جمعه اردکان در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم، الگوبخشی به جوانان و نوجوانان در حفظ قرآن کریم را لازم دانست و خواستار توسعه فعالیت‌های قرآنی در محلات و بخش‌های مختلف شهرستان شد.

حجت‌الاسلام حسین حیدریان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز با توجه به فرموده رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم، گسترش جلسات حفظ در مساجد سطح شهرستان را از برنامه‌های این اداره برشمرد.

شعبانعلی قانعی، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز با اشاره به سختی‌های فراوان حفظ قرآن، حافظ کل قرآن شدن را توفیقی عظیم از جانب خداوند سبحان دانست که با همت و اراده و عزمی راسخ میسر خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرضیه سلیمی، بانوی حافظ کل قرآن کریم، حفظ قرآن را زیر نظر اساتید قرآنی در مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) به پایان رسانیده و در طرح‌های ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز شرکت کرده است.

انتهای پیام
captcha