«نذر نفس‌» گروه‌های جهادی فعال در ایام كرونا رونمایی شد
کد خبر: 3967980
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
در شیراز؛

«نذر نفس‌» گروه‌های جهادی فعال در ایام كرونا رونمایی شد

طی مراسمی از كتاب خاطرات گروه‌های جهادی فعال شیراز در مبارزه با ویروس كرونا با عنوان «نذر نفس» رونمایی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم رونمایی از كتاب خاطرات گروه‌های جهادی فعال شیراز در مبارزه با ویروس كرونا با عنوان «نذر نفس» شب گذشته، 8 اردیبهشت‌ماه در مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز برگزار شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس و مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: امسال علی‌رغم اینكه شیوع كرونا مشكلاتی را برای مردم ایجاد كرده است، اما گروه‌های جهادی و همدل استان فارس و مخصوصا شهر شیراز جلوه‌های زیبای همدلی خود را به نمایش گذاشتند به‌طوری كه این جلوه‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و امروز هم به‌عنوان زبانزد در كل كشور مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: تمام اتفاقات و زحماتی كه توسط گروه‌های جهادی فعال در ایام كرونا انجام شده است در قالب كتاب و هنرهای زیبایی توسط تیم تاریخ شفاهی به‌صورت كتاب‌هایی با عنوان «نذر نفس»، «هفت خوان شستن» و غیره گردآوری شده است كه همگی مربوط به فعالیت  گروه‌های جهادی در غسالخانه‌های اموات كرونایی و كمك به بیماران كرونایی در بیمارستان‌ها و كادر درمان و یا بازماندگان اموات كرونایی هستند.

اسلامی بیان كرد: بحمد الهی امروز با حضور جمعی از جهادگران مراسم رونمایی از كتاب «نذر نفس» را برگزار كردیم كه این كار می‌تواند به‌عنوان یك كار ماندگار و هنری برای نسل‌های آینده باقی بماند و به دنیا جلوه‌های همدلی مردم شیراز و استان فارس را نشان دهد.

يادآور می‌شود، در اين مراسم ضمن سخنرانی برخی از مسئولان از جمله رئيس سازمان بسيج سازندگی فارس، مدير حوزه‌های علميه فارس و غيره از جمعی از جهادگران فعال در ايام كرونا نيز تقدير به‌عمل آمد. 

انتهای پیام
captcha