اعطای 500 سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند در یزد
کد خبر: 3968181
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

اعطای 500 سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند در یزد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد از اعطای 500 سبد کالا به ارزش حدود دو و نیم میلیارد ریال به خانواده زندانیان نیازمند در این استان خبر داد.

اعطای 500 سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در قالب اجرای طرح «ضیافت مهر» و با حضور جمعی از مسئولان قضایی استان، از منزل تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند بازدید به عمل آمد.

در این بازدیدها مشکلات معیشتی خانواده‌ها بررسی و علاوه بر رایزنی در زمینه تسهیل در اشتغال افراد واجد شرایط در این خانواده‌ها، سبد کالا به ارزش پنج میلیون ریال به هر خانواده تعلق گرفت.

در این طرح با مساعدت خیران یزدی، 500 سبد کالا به ارزش حدود دو و نیم میلیارد ریال تهیه و جهت توزیع به خانواده‌های زندانیان نیازمند در اختیار انجمن حمایت از زندان قرار گرفت.

کاظمی‌نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد در حاشیه این طرح اظها کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از بحران بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی و با زمان‌بندی مناسب و متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان‌ یزد صورت خواهد گرفت.

کاظمی‌نژاد با اشاره به اینکه کالای معیشتی برای تمام مددجویان تهیه و مطابق برنامه زمان بندی توزیع می‌شود گفت: انتظار می‌رود خانواده‌های عزیز از تجمع و مراجعه غیرضروری به دفتر انجمن اجتناب کنند.

وی به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و افزود: مشارکت در این طرح از طریق مراجعه حضوری به دفتر انجمن و یا واریز به شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۹۵۰۹۰۰۱ نزد بانک ملی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha