طرح «همای رحمت» در یزد اجرایی شد
کد خبر: 3972402
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

طرح «همای رحمت» در یزد اجرایی شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح «همای رحمت»، از توزیع یک‌هزار بسته غذایی و معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و متأثر از کرونا خبر داد.

طرح «همای رحمت» در یزد اجرایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امروز، 29 اردیبهشت در مراسم توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در قالب طرح «همای رحمت» اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده‌های کم‌برخودار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد گفت: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیران اجرایی شده است که امروز شاهد مرحله دیگری از این طرح در استان به صورت متمرکز هستیم و این بسته‌ها بین آسیب‌دیدگان از کرونا به صورت گسترده در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان با بهره‌گیری از توان خیران و داوطلبان انجام شده و ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

حرازی‌زاده عنوان کرد: در این دوره یک‌هزار بسته غذایی و معیشتی تهیه شد که بخشی از منابع جمعیت هلال‌احمر کشور و بخشی نیز توسط خیران و داوطلبان هلال‌احمر استان، با ارزش تقریبی هر بسته چهار میلیون و 500 هزار ریال، تأمین شده است.

وی با بیان اینکه هر سبد غذایی معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، قند، شکر، ماکارانی، سویا و ... است بیان کرد: افراد نیازمند از قبل توسط هلال‌احمر و ارگان‌های مربوطه شناسایی شده و این بسته‌ها به طور مستقیم توسط داوطلبان هلال‌احمر با رعایت حفظ کرامت، شأن و منزلت این عزیزان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حرازی‌زاده گفت: از همه نیروهای داوطلب و خیران نیکوکار که سالانه در تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای خانواده‌های کم‌برخودار و نیازمند تلاش کرده و مجموعه هلال‌احمر را همراهی می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha