توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال تداوم داشته باشد
کد خبر: 3972918
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال تداوم داشته باشد

امام‌جمعه یزد گفت: شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند آبرومند و مسکین و توزیع بسته‌های معیشتی بین آن‌ها همانند ماه مبارک رمضان در طول سال تداوم پیدا کند.

توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال تداوم یابدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، امروز، 1 خرداد در دیدار محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند آبرومند و مسکین و توزیع بسته‌های معیشتی در بین آن‌ها همانند ماه مبارک رمضان در طول سال تداوم پیدا کند.

وی افزود: مردم محلات شناخت بهتری نسبت به یکدیگر دارند و بهتر است کار شناسایی و رسیدگی به نیازمندان توسط مردم و معتمدان محله‌ها انجام شود و کمیته امداد وظیفه پشتیبانی و حمایت را بر عهده داشته باشد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز در این دیدار با بیان گزارشی از عملکرد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان یزد در ماه مبارک رمضان امسال 20 میلیارد و 550 میلیون تومان برای اطعام و افطار نیازمندان و مستمندان و تأمین بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کمک کردند.

وی افزود: در ماه مبارک امسال 130 آشپزخانه در سطح استان در قالب رزمایش ایران همدل شامل اطعام مهدوی و افطاری ساده نسبت به طبخ و توزیع 400 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: همچنین در این مدت 35 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان با مشارکت خیران یزدی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال 1400 نیکوکاری یزدی حمایت دو هزار یتیم و فرزند محسنین غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

شجاعان افزود: 512 پایگاه در سطح معابر عمومی شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام کردند و طبق آمار اولیه نیکوکاران یزدی حدود سه میلیارد تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند.

انتهای پیام
captcha