راهیابی 36 دانش‎آموز استثنایی لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3972979
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

راهیابی 36 دانش‎آموز استثنایی لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از شرکت 99 دانش‎آموز با نیازهای ویژه لرستان در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد و گفت: از این تعداد، 36 دانش‌آموز برگزیده و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

شرکت 99 دانش‎آموز استثنایی لرستان در مرحله استانی مسابقات قرآن،عترت و نماز / 36 نفر برگزیده شدندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان، امیر اسماعیلی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان، امروز، یکم خرداد در رابطه با مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری ویژه دانش‎آموزان استثنایی لرستان، گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآن، نماز و عترت و با هدف پی بردن به مفاهیم قرآن، عمل به قرآن و تربیت قرآنی و اسلامی و همچنین کشف استعدادهای بالقوه و بالا بردن روحیه مشارکت‌پذیری و رشد استعدادهای دانش‌آموزان مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله مدرسه‌ای و سپس استانی برگزار شد.

وی افزود: امسال همچون سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله مدرسه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در مرحله استانی به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد که رقابت‌های استانی این مسابقات از هفته دوم اردیبهشت‌ماه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم آغاز و در هفته چهارم به ایستگاه آخر رسید.

اسماعیلی اضافه کرد: این رقابت‌ها با شرکت 298 نفر از دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله مدرسه‌ای آغاز که از این تعداد 99 نفر به مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز و 33 نفر به مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری راه یافتند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 36 دانش‌آموز برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز و 12 دانش‌آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری شدند که برای شرکت در مسابقات کشوری آماده خواهند شد.

انتهای پیام
captcha