445 مددجوی یزدی کمک‌هزینه ازدواج دریافت کردند
کد خبر: 3973341
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

445 مددجوی یزدی کمک‌هزینه ازدواج دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 445 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت خبر داد.

۴۴۵ مددجوی یزدی کمک‌هزینه ازدواج دریافت کردندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین جمال‌پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به ایجاد کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به‌منظور تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند اظهار کرد: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 445 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

وی با بیان رویکرد این نهاد در تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان افزود: این نهاد سال گذشته چهار میلیارد و 400 میلیون تومان برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند و کمک به امر ازدواج آنان هزینه کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به نحوه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان تحت حمایت این نهاد بیان کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح «کوثر» به این نهاد اهدا کنند.

وی یادآور شد: کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha