حضور ۳۷ هزار دانش‌آمور کرمانشاهی در مسابقات قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3973702
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

حضور ۳۷ هزار دانش‌آمور کرمانشاهی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش کرمانشاه گفت: بیش از ۳۷ هزار نفر از دانش‌آموز و فرهنگیان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سطح مدرسه، منطقه و استان حضور داشتند.

فضل‌الله پرنور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به حضور بیش ۳۷ هزار نفر از دانش‌آموز و فرهنگیان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اظهار کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برتر مناطق به شیوه غیرحضوری و در شبکه شاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پرنور با اشاره به رقابت‌های برگزار شده در سطح یاد شده درخصوص اقدامات برگزاری مسابقات، گفت: برگزاری مسابقات و اعلام نتایج آن در دو سطح مدرسه و منطقه بوده و در این راستا ۱۲ گروه تخصصی مسابقات با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در شبکه شاد برای راه‌یابی به مرحله استانی تشکیل شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش کرمانشاه درخصوص داوری و دریافت آثار شرکت‌کنندگان از طریق شبکه شاد، افزود: بارگزاری حدود محتوا، رابط مسابقات، فایل‌های راهنما و فرم‌ها و آئین‌نامه‌های داوری در تمام گروه‌ها اعلام و مسابقات در ۱۶ رشته برگزار شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ نفر از برگزیدگان مناطق در مرحله استانی حضور داشتند و ۳۷ داور برتر استان آثار ارائه شده را داوری کردند.

پرنور در پایان بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۳۵۶ نفر برگزیده و خانواده‌های قرآنی استان، ادارات برتر در حوزه مسابقات قرآن، عترت و نماز و مدارس برتر به تفکیک دوره معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha