تامین امنیت و عزت اسلامی از برکات انتخابات است
کد خبر: 3974152
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تامین امنیت و عزت اسلامی از برکات انتخابات است

امام جمعه خوی گفت: مایوس شدن دشمنان و کند شدن توطئه‌های آن‌ها، تامین امنیت و عزت اسلامی، گسترش امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی و تقویت پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی از برکات حضور در انتخابات محسوب می‌شود.

ارسالی امروز| تامین امنیت و عزت اسلامی از برکات انتخابات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید رضی شکوری، امام جمعه خوی، ۷ خرداد ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: دو موضوع مهم در انتخابات در بعد سـیاست داخلی و بین‌الـمللی در انتخابات ریاسـت جمهوری دو موضوع مهم و اولویت‌دارحضـور حداکثـری و دیگـری انتخابـات اصـلح وجود دارد.

وی افزود: در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بعضی از شخصیت‌های سیـاسـی و گـروه‌ها به شـورای نگـهبان توصیه می‌کنند لازمه حضور حداکثری، اجازه دهند نامزدهای تمامی سلایق وارد صحنه رقابت شوند.

 حجت‌الاسلام شکوری بیان کرد: همه می‌دانند شورای نگـهبان بر اساس قانون چنین قدرتی ندارد که به هر کس اجازه رقابت بدهند و در ایران سلایق زیادی ولو به‌صورت اقلیت وجود دارد.

وی ادامه داد: بعضی حکومت لائیک می‌خواهند، بعضی سلطنت طلب، بعضی برای تغییر قانون اساسی نامزد می‌شوند و بعضی در حوادث گذشته فتنه‌گر بودند طبیعی است چنین سلایقی نمی‌توانند در حکومت دینی رقابت داشته باشند و هیچ حکومتی چنین اجازه را نمی‌دهد.

امام جمعه خوی، تصریح کرد: بصیرت افزایی نسبت به عملکرد ۴۲ ساله انقلاب و نظام اسلامی، ارائه برنامه و راهکار عملی از ناحیه کاندیداها جهت حل مشکلات جامعه، رعایت اخلاق اسلامی در رقابت‌های انتخاباتی نامزدها و حامیان آن‌ها و خنثی سازی به موقع فعالیت‌های تخریبی دشمنان و عوامل آن‌ها از راهکارهای پیشنهادی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به برکات حضور حداکثری در انتخابات، گفت: مایوس شدن دشمنان و کند شدن توطئه‌های آن‌ها، تامین امنیت و عزت اسلامی، گسترش امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی و تقویت پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی از برکات حضور در انتخابات محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام شکوری، اظهار کرد: دارا بودن بر توان مدیریت قوه مجریه، برخورداری از روحیه انقلابی و همت جهادی، ارزش‌مداری و قانون گرایی و اهل تفاهم بودن، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی همراه با برنامه و توجه به هر دو از عرصه‌های مادی و معنوی از شاخص‌های انتخاب افراد اصلح است. 

انتهای پیام
captcha