برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» در یزد معرفی شدند
کد خبر: 3974877
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» در یزد معرفی شدند

دومین مرحله قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» که به منظور افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه رمضان انجام شده بود، در صحن شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مرحله قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مؤسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، 10 خرداد در صحن شورای شهر برگزار و نفرات دوم و سوم مشخص شدند.

در نخستین مرحله‌ قرعه‌کشی این مسابقه که با حضور عباس ملازینلی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و سیدمحمد حسینی مدیر مؤسسه امامت برگزار شده بود، نفر اول مسابقه برای دریافت جایزه 30 میلیون ریالی معرفی شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با توجه به اهمیت مطالعه برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت کشور و رسالت فرهنگی این سازمان، در برگزاری این مسابقه کتابخوانی مشارکت کرده است و همچنان این آمادگی را دارد که از مؤسسات، نویسندگان و ناشرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، همانند گذشته حمایت کند.

یادآور می‌شود کتاب «سکوت آفتاب» نوشته استاد خدامیان به روایتگری جریان شهادت امام علی(ع) می‌پردازد و از منابع بسیار معتبر تاریخی استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha