اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای شهرستان شیراز
کد خبر: 3976061
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای شهرستان شیراز

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز از انتشار اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی، اخبار و مستند سازی ستاد انتخابات شهرستان شیراز، محمد رضا امیری، فرماندار شیراز امروز، 17 خردادماه تصریح کرد: در اجرای ماده 54 قانون انتخابات و ماده ۵۶ آيين‌نامه اجرايی، به آگاهی اهالی حوزه انتخابيه شهرهای شیراز، خانه زنیان، صدرا و داریون می‌رساند اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرها اعلام شد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش کارگزاران برای عزت و سر بلندی ایران اسلامی تکلیفی قانونی و ملی است، گفت: ما مجری و مکلف به برگزاری انتخابات هستیم از این‌رو مصمم خواهیم بود تا انتخاباتی در شان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنیم که بسترساز توسعه کشور و اقتدار ملی است.

امیری با اشاره به شرایط خاص شهرستان به لحاظ وسعت و جمعیت، تدارک و پشتیبانی انتخابات را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دوره  قبل با 22 درصد افزایش به 832 شعبه رسیده است و با توجه به تأکید ریاست جمهوری مبنی بر عدم تراکم جمعیت در شعب اخذ رأی به دلیل محدودیت‌های کرونایی، برای هر شعبه تا هفت نفر عضو اجرایی در نظر گرفته شده و در سامانه اختصاصی ثبت و مشخص شده‌اند.

فرماندار شهرستان شیراز با تأکید بر اینکه معارفه اعضای هیئت اجرایی و مسئولان مراکز یکی از اهداف این نشست به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی‌های لازم در برگزاری انتخابات منظم‌تر بوده است، اظهار کرد: در تمامی شعب اخذ رای یک نفر نماینده فرماندار حضور دارد که از هم اکنون فرایند تقسیم کارومسئولیت ها باید مشخص و اعضا وظایف خود را بدانند تا ماموریت و رسالتی که در برگزاری انتخابات و صحت آن بر عهده است محقق شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه شروع شده و به مدت ۲۰ روز تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت، گفت: از بیستم خردادماه تبلیغات انتخابات شوراهای شهر نیز آغاز خواهد شد که به غیر از ساز و کار قضایی، کمیته نظارت بر تبلیغات انتخاباتی، متشکل از نمیندگان شهرداری و نیروی انتظامی بازوی اجرایی فرمانداری شیراز خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه 661 صندوق تمام الکترونیک در شهر شیراز آرای انتخابات شورای شهر را دریافت و ثبت می‌کنند، گفت: با پایان زمان رأی‌گیری و ارسال الکترونیک صورتجلسات و بارگذاری آن در سامانه نتیجه انتخابات شورای شهر محرز و مشخص می‌شود.

جهت مشاهده اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر صدرا اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر خانه زنیان اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر داریان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha