مسابقات فرهنگی خانواده هلال‌احمر یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3977108
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
به مناسبت دهه کرامت /

مسابقات فرهنگی خانواده هلال‌احمر یزد برگزار می‌شود

به مناسبت دهه کرامت، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده هلال‌احمر یزد از سوی نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

مسابقات فرهنگی ویژه دهه کرامت ویژه خانواده هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد با همکاری روابط‌عمومی این نهاد، مجموعه مسابقات فرهنگی ویژه دهه کرامت در چهار گروه دختران، پسران، امدادگران و جوانان و خانواده‌ها را برگزار و به آثار برتر هر گروه جوایزی نفیس اهدا خواهد کرد.

در گروه اول ویژه دختران همکار و به مناسبت میلاد باسعادت دختر آفتاب، حضرت فاطمه معصومه(س) مسابقه نقاشی در نظر گرفته شده است که این عزیزان می‌توانند آثار خود را در قطع A4 و با موضوع میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و انتخابات ۲۸ خرداد، به صورت نقاشی ارسال کنند.

در گروه دوم ویژه پسران به‌مناسبت میلاد امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار می‌شود که پسران هفت الی ۲۰ سال که هر کدام از والدین آنها، شاغل در جمعیت هلال‌احمر باشند، باید کلیپ صلوات خاصه حضرت رضا(ع) را از حفظ قرائت و به شماره دفتر نمایندگی در فضای مجازی ارسال کنند.

جوانان، امدادگران و نجاتگران نیز می‌توانند برای شرکت در مسابقه دلنوشته، مطلبی را با موضوع سردار حاج قاسم سلیمانی و انتخابات ۲۸ خرداد به تحریر درآورند، مقدار دلنوشته حداقل پنج و حداکثر ۱۴ خط باشد.

همچنین خانواده‌های هلال احمر نیز به صورت خانوادگی و با اولویت فرزندان رأی اولی می‌توانند در پویش «من رأی داده‌ام» شرکت کنند که برای این منظور باید تصویری از حضور پای صندوق رأی تهیه و ارسال شود. شرکت‌کنندگان باید توجه داشه باشند از همراه داشتن هرگونه نمادی از هلال احمر در تصویر خودداری کنند.

کلیه آثار در همه مسابقات باید حداکثر تا پایان وقت اداری پنجشنبه سوم تیرماه به شماره فضای مجازی دفتر نمایندگی ۰۹۲۲۰۰۴۷۱۸۰ در پیام رسان‌های ایتا و واتس آپ ارسال شود.

دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد برای هر گروه به پنج نفر که امتیاز بیشتری را کسب کنند، کارت هدیه یک میلیون ریالی و بسته فرهنگی اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha