24 نفر در اردبیل به دلیل توزیع مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی بازداشت شدند
کد خبر: 3977677
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

24 نفر در اردبیل به دلیل توزیع مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی بازداشت شدند

رئیس پلیس فتا استان اردبیل، گفت: با اجرای طرح بین‌المللی پانجیا، 24 نفر در اردبیل به دلیل فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در فضای مجازی دستگیر شدند.

رضازاده// 24 نفر در اردبیل به دلیل توزیع مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی بازداشت شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی قهرمان‌طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل، 25 خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با اجرای طرح بین‌المللی پانجیا، 24 نفر در اردبیل به دلیل فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در فضای مجازی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با توجه به این که شرایط خاصی به لحاظ شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل حاکم است، بنابراین مقابله با شیادان سایبری در حوزه بهداشت و درمان اولویت اساسی بوده و به همین منظور تلاش و جدیت ما بر این است در راستای مقابله با شیادان سایبری اجرای طرح پانجیا را که از اردیبهشت ماه امسال اجرایی شده، به شکل عملیاتی انجام دهیم.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل، گفت: تشکیل پرونده‌های متعدد با همکاری دستگاه قضا و پلیس در شهرستان‌های استان اردبیل به همین منظور انجام یافت و 16 مرد و 8 زن به دلیل تخلف در این زمینه برای اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی و مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

قهرمان‌طالع تصریح کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک موضوع را با سامانه پلیس فتا در جریان بگذارند و از خرید لوازم و داروهای مشکوک و غیرمجاز خودداری کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: در مقابله با متخلفانی که با جان و مال مردم بازی می‌کنند هیچ شوخی و اغماضی نداریم و کسانی که برای به خطر انداختن جان مردم اقدام می‌کنند باید جوابگوی اعمال زشت و ناپسند خود باشند.

انتهای پیام
captcha