آزادی 9 محکوم مالی یزدی در پویش «بخشش کریمانه»
کد خبر: 3979596
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

آزادی 9 محکوم مالی یزدی در پویش «بخشش کریمانه»

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 9 محکوم مالی به مناسبت دهه کرامت و در قالب پویش «بخشش کریمانه» در این استان خبر داد .

آزادی 9 محکوم مالی یزدی در پویش «بخشش کریمانه»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان، سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: با مشارکت خیران و نیکوکاران و اجرای پویش «بخشش کریمانه» 9 مددجو جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد هفت محکوم مالی، یک محکوم دیه حادثه کار و یک محکوم مهریه بودند.

عظیمی، بدهی این محکومان مالی را 83 میلیارد و 260 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: 67 میلیارد و 465 میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت‌مندانه اخذ شده و با پرداخت 15 میلیارد و 795 میلیون ریال زمینه آزادی این 9 محکوم مالی از زندان‌های استان یزد فراهم آمد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از خیران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان بیان کرد: بزرگرترین سرمایه ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی هستند که در تمام فصول سال و به مناسبت‌های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک‌های خود زمینه آزادی محکومان مالی را فراهم کردند.

انتهای پیام
captcha