آئین پایانی و تجلیل از برترین‌های «بصائر 5» پابرجاست
کد خبر: 3980184
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

آئین پایانی و تجلیل از برترین‌های «بصائر 5» پابرجاست

مدیر دارالقرآن شهرداری منطقه 2 تهران شایعه عدم برگزاری آیین پایانی مسابقه قرآنی بصائر 5 و تجلیل از 15 برگزیده آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایکنا، مسابقه قرآنی بصائر 5 از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران و به همت دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 2 تهران و با اجرای یکی از مؤسسات قرآنی طی ماه‌های پایانی سال 99 برگزار شد.

این مسابقه در رشته‌های صوت و لحن نوجوانان(در دو سطح مبتدی و پیشرفته)، حفظ جزء اول، حفظ سوره مبارکه بقره، حفظ پنج جزء، ترتیل و مفاهیم سوره غافر و اذان(تقلیدی) ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند طی دو مرحله مقدماتی و فینال به صورت مجازی برپا شد.

در این مسابقه 70 نفر شرکت کردند که از این میان 15 نفر برگزیده شدند، اما با وجود سپری شدن حدود چهار ماه از اعلام منتخبان، هنوز زمان دقیق اختتامیه و اهدای جوایز مشخص نشده است. مخاطبان این مسابقه با ایکنا تماس گرفته و از این که خبرهایی درباره لغو کامل این مسابقه شنیده بودند، ابراز گلایه داشتند.

سیدحسن دهقان، مدیر دارالقرآن شهرداری منطقه 2 شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا درباره سرانجام اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی بصائر 5 گفت: به دلیل اوج‌گیری کروناویروس و آغاز موج چهارم کرونا، برای حفظ سلامتی شهروندان، تصمیم بر این شد که مراسم اختتامیه برگزار نشود. تمام تلاشمان بر این است تا آیین اختتامیه تا پیش از آغاز ماه محرم و به احتمال زیاد در ایام عید غدیر برپا شود.

انتهای پیام
captcha