اجرای برنامه‌های طرح تابستانه فهما در کانون‌های مساجد کرمانشاه
کد خبر: 3982097
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

اجرای برنامه‌های طرح تابستانه فهما در کانون‌های مساجد کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح تابستانه فهما در کانون‌های مساجد استان، گفت: طرح تابستانه فهما با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجرا می‌شود و یکی از اهداف آن ارتقا استعداد‌ها و شکوفایی و پرورش آن‌ها است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای برنامه‌های طرح تابستانه فهما در کانون‌های مساجد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طرح تابستانه فهما با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجرا می‌شود و یکی از اهداف آن ارتقا استعداد‌ها و شکوفایی و پرورش آن‌ها است.

وی افزود: این طرح در استان به شیوه مجازی در کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود و تمامی تلاش ما با اجرایی این طرح آن است که با محور مساجد استعداد‌های جوانان و نوجوانان را کشف و در رشد و شکوفایی آن تأثیرگذار باشیم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: این طرح از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۶ شهریورماه توسط کانون‌های مساجد استان به اجرای برنامه‌های متعددی می‌پردازد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه گفت: از اهداف مهمی که در قالب اجرای این طرح دنبال می‌شود تقویت بنیه ایمان، همدلی و کار و ایثار در محیط خانواده و محله است.

وی اظهار کرد: طرح تابستانه فهما در سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی شده که در قالب کارگاه، نمایشگاه؛ فروشگاه؛ ارائه طرح، کلاس و شبکه‌های مجازی به فعالیت می‌پردازد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: هر یک از رواق‌ها در قالب یک طرح ملی در کشور اجرا می‌شود در این راستا طرح «تلاوت نور» در سطح مساجد کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه در پایان افزود: برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در سامانه بچع‌های مسجد بارگذاری و ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha