ثبت 1200 عقد ازدواج در جوار امامزاداگان یزد
کد خبر: 3983485
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

ثبت 1200 عقد ازدواج در جوار امامزاداگان یزد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح «پیوند آسمانی»، از ثبت بیش از 1200 مورد عقد دائم در جوار امامزاداگان و بقاع‌متبرکه سطح استان یزد خبر داد.

Tحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: ازدواج، سنتی است آسمانی، الهی و ارزشمند که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: ازدواج، برخورد دو جریان به یکدیگر و تشکیل جریانی پربارتر، روان‌تر و ثمربخش‌تر است. در ازدواج مولای متقیان علی(ع) و بانوی عالمیان فاطمه زهرا(س)، هدف تنها کمال انسانی و رضایت خداوندی و نمایش اوج بندگی معبود بود.

زارع‌زاده در جهت اجرای طرح «پیوند آسمانی» در جوار آستان مقدس امامزادگان گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته در دو سال گذشته، تمام عقدهایی که در جوار بقاع متبرکه سطح استان به ثبت رسیده، هیچ یک منجر به طلاق نشده و این از برکات این سادات بزرگوار است.

وی از ثبت بیش از 1200 مورد عقد دائم در جوار امامزاداگان و بقاع‌متبرکه سطح استان یزد خبر داد و بیان کرد: امامزادگان جعفر(ع)، سیدجعفر محمد(ع) یزد و امامزاده عبدالله(ع) بافق بیشترین عقدهای زوج‌های جوان را به ثبت رسانند.

انتهای پیام
captcha