همایش «حجاب و عفاف» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 3983548
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

همایش «حجاب و عفاف» در کردستان برگزار شد

همایش استانی حجاب و عفاف و تجلیل از بانوان محجبه برگزیده استانی و کشوری به مناسبت هفته حجاب و عفاف امروز، ۲۱ تیرماه در مجتمع نور استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در همایش استانی حجاب و عفاف که به مناسبت هفته حجاب و عفاف امروز، 21 تیرماه در مجتمع نور تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این مراسم از بانوانی تجلیل می‌شود که خود مروج ارزش‌های دینی و اخلاقی هستند و در سایه حفظ این ارزش‌های موفقیت‌هایی را در سطح کشوری نیز کسب کرده‌اند که این امر برای ما جای افتخار دارد.

وی با اشاره به اینکه بانوان محجبه و مروجان حجاب و عفاف جزؤ سربازان دین اسلام هستند که رد صف مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارند، افزود: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها موجب شود تا یک همگرایی و رویکرد هماهنگی بین متولیان امر حجاب و عفاف ایجاد کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همواره در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کرده است و به عنوان متولی نظارت همواره در صدد فراگیر کردن این جایگاه ارزشی بوده است.

وی از تشکیل ستاد هفته حجاب و عفاف با ریاست استانداری و دبیری بسیج جامعه زنان در استان خبر داد و افزود: ستاد امر به معروف به دلیل اینکه متولی نظارت بر امر حجاب و عفاف بوده همواره انتظارات از این نهاد بسیار بوده است.

الله‌مرادی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را مستلزم انجام کارهای فرهنگی و تجلیل از مروجان این حوزه دانست و یادآور شد: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی‌کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته و از سال‌های بسیار دور تضعیف امر حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بانوان محجبه، بانوان کارآفرین و دانش‌آموزان برتر که موفق به کسب مدارج علمی برتر در سطح کشور شده‌اند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha