مسابقات نقاشی و خوشنویسی «نماز» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3983716
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
به‌مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه؛

مسابقات نقاشی و خوشنویسی «نماز» در لرستان برگزار می‏‌شود

مسابقات نقاشی و خوشنویسی با موضوع «نماز» به‌مناسبت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نمازجمعه ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری مسابقات شعر  و نقاشی با موضوع نمازجمعه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نمازجمعه، مسابقه نقاشی و شعر با موضوع «نماز» با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ویژه کودکان(7 تا 12 سال) و نوجوانان(13 تا 17 سال) برگزار می‏‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پنجم مردادماه سال جاری به مراکز فرهنگی و هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق محل تحصیل خود، تحویل دهند. زمان اعلام اسامی برگزیدگان روز پنجم مرداد و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز هشتم مردادماه سال جاری اعلام شده است.

همچنین به همین مناسبت جشنواره خوشنویسی «نماز» ویژه نوجوانان در سنین 13 تا 17 سال، جوانان در سنین 18 تا 35 سال و بزرگسالان در سنین 36 تا 50 سال در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و تحریری در استان لرستان برگزار می‏‌شود.

این مسابقه نیز با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار می‏‌شود و  شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پنجم مردادماه از طریق شماره 09031794279 ارسال کنند و یا به مراکز فرهنگی و هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، معاون، مربی پرورشی آموزشگاه محل تحصیل خود و یا کانون فرهنگی و تربیتی ادب ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد، تحویل دهند.

یادآور می‌شود، از آثار برگزیده در روز جمعه، هشتم مرداد در شبستان مصلی الغدیر خرم‎آباد تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha