بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر
کد خبر: 3985455
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر یزد گفت: هرچند اکنون به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم‌های حضوری نیست اما باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر بهره‌مند شویم.

ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر مورد توجه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امروز، 29 تیر در سومین جلسه شورای فرهنگی این نهاد، اظهار کرد: هر چند شرایط خاص کرونایی مانع از برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مناسب ایام جشن غدیر شده، اما باید با برنامه‌ریزی مناسب از فرصت‌های موجود و بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اصیل غدیر حداکثر استفاده را ببریم.

شعشعی بر راه‌اندازی پویش‌های مختلف در بستر فضای مجازی، طرح «هر خانه یک پرچم» و اطعام روز غدیر تأکید کرد و گفت: می‌توان با برگزاری مسابقات حفظ خطبه غدیر، نقاشی و ارسال تصاویر جشن خانگی غدیر و نیز طرح تکریم از سادات شاغل و بازنشسته جمعیت، فضایی متفاوت را در بین پرسنل و خانواده‌ها و امدادگران جمعیت ایجاد کرد.

محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز در این نشست با تأکید بر لزوم گرامیداشت این ایام از معاونت‌های مختلف جمعیت درخواست کرد تا تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به کار گیرند و با برنامه‌ریزی مناسب، مروج فرهنگ غدیر باشند.

یادآور می‌شود، در این نشست هر یک از معاونت‌های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات برنامه‌های خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های غدیر ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha