استقبال خادمیاران رضوی و خیران یزدی از طرح «نذر قربانی»
کد خبر: 3985791
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

استقبال خادمیاران رضوی و خیران یزدی از طرح «نذر قربانی»

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد از استقبال خیران و خادمیاران رضوی این از طرح «نذر قربانی» خبر داد و از توزیع هفت تن گوشت در قالب این طرح بین نیازمندان خبر داد.

استقبال خادمیاران رضوی و خیران یزدی از طرح «نذر قربانی»به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی یزد، امروز، 31 تیر در حاشیه اجرای طرح «نذر قربانی» با اشاره به اینکه هدف خادمیاران رفع محرومیت‌زادیی از مستمندان است اظهار کرد: به مناسبت عید قربان و در قالب پویش «نذر قربانی» هفت تن گوشت قربانی میان نیازمندان استان یزد توزیع شد.

وی افزود: به مناسبت عید سعید قربان و به همت خادمیاران رضوی و خیران استان یزد 193 رأس گوسفند و یک رأس گاو با هزینه بالغ بر 784 میلیون تومان ذبح، و بین فقرا تقسیم شد.

رحیمی‌نسب این رویداد مهم را نشانه‌ای از اراده مستحکم مردم در راستای نذر قربانی و حس نوع‌دوستی مردم نیک‌اندیش استان دانست و ادامه داد: این گوشت‌های قربانی در قالب بیش از هفت هزار بسته نذورات قربانی خادمیاران و خیری بسته‌بندی و میان محرومان یزدی توزیع شده است.

دبیر کانون خادمیاران رضوی استان یزد عنوان کرد: در مجموع بیش از هفت هزار خانوار در سراسر استان یزد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از گوشت قربانی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha