رقابت 150 بانوی حافظ در جشنواره سراسری «مدهامتان»
کد خبر: 3987108
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

رقابت 150 بانوی حافظ در جشنواره سراسری «مدهامتان»

دبیر چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآنی «مدهامتان» از برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور بیش از 150 نفر از حافظان کل کشور به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد خبر داد.

رقابت 150 بانوی حافظ در جشنواره «مدهامتان»به گزارش ایکنا از یزد، مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآنی «مدهامتان»، امروز، 6 مرداد در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات حفظ کل قرآن ویژه خواهران به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد، اظهار کرد: استان یزد از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی بسیار خوبی برخوردار است و توانسته در سطح کشور برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و برای اولین بار مسابقات در فضای مجازی دنبال شد و به خوبی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استا‌ن‌های یزد، خراسان رضوی و قم در حال برگزاریست که میزبانی بخش حفظ کل خواهران به استان یزد و حفظ کل برادران به استان‌های قم و خراسان رضوی واگذار شد.

وی یادآور شد: چهاردهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور بیش از 150 نفر از حافظان کل کشور به صورت مجازی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد به مدت سه روز در حال برگزاری است و در پایان 20 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله بعدی دعوت می‌شوند و به صورت حضوری به رقابت می‌پردازند.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این بازدید اظهار کرد: استان یزد به عنوان یکی از ظرفیت‌های کشوری است که در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی به عنوان یکی از استان‌های پیشگام و پیش رو است.

وی افزود: در فضای فعلی که شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا هستیم، استفاده از بستر فضای مجازی به عنوان یکی از نقاط قوت است که ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد نیز توانسته با استفاده از این ظرفیت میزبان برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کشوری مدهامتان در بخش حفظ کل قرآن کریم باشد.

انتهای پیام
captcha