اجرای گروه تواشیح «وصال» یزد در حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3987299
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

اجرای گروه تواشیح «وصال» یزد در حرم مطهر رضوی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: گروه تواشیح دانشجویی «آوای وصال» این دانشگاه به همت و دعوت اداره دارالقرآن آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام‌رضا(ع) به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای گروه تواشیح «وصال» یزد در حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، احمد عبدالحسینی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: حرم مطهر امام‌رضا(ع) در دهه امامت و ولایت مملو از عاشقان و دلدادگانی می‌شود که از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت در این ایام به محضر امام‏ رئوف به مشهد مقدس مشرف می‏‌شوند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اضافه کرد: معاونت دارالقرآن آستان قدس رضوی نیز برای بهره‌مندی حداکثری زائران برنامه‌‏های متنوع و متعدد قرآنی را تدارک دیده که همه آنها طبق برنامه‌‏ریزی‌‏های صورت گرفته در حال برگزاری و اجرای همخوانی و تواشیح یکی از این برنامه‌ها بوده است.

عبدالحسینی ادامه داد: در دهه مبارک امامت و ولایت برنامه‏‌های باشکوهی اعم از سخنرانی، مدیحه‌سرایی جمعی، قرائت قرآن، مسابقه، پرسمان دینی و ... در صحن ایوان مقصوره و پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برگزار می‏‌شود.

وی افزود: اجرای هم‏خوانی قرآن و تواشیح توسط گروه‌‏های برتر کشوری یکی از برنامه‌‏های اصلی دهه ولایت بود که امسال هم مانند سال‌های گذشته از گروه ممتاز تواشیح دانشگاهی وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد در عید سعید غدیر خم برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: نزدیک به یک دهه است که گروه ممتاز تواشیح دانشگاهی وصال در استان یزد توفیق دعوت اجرای برنامه‌های مختلف را در مناسبت‌های مذهبی آستان قدس رضوی را داشته است.

انتهای پیام
captcha