تعمیق ارزش‌های انقلاب یکی از نقش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 3987594
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

تعمیق ارزش‌های انقلاب یکی از نقش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی را یکی از نقش‌های شورا دانست و گفت: هدف ما این است که بتوانیم ارزش‌های انقلاب و نظام را عمق ببخشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نهم مردادماه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و هفدهم مردادماه روز خبرنگار برگزار شد؛ بیان کرد: امام خمینی(ره) در سال 1359 فرمان تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را صادر کرد تا برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ انقلابی و مذهبی وحدت داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول ۴۱ سال، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته وظیفه خود را در برگزاری مراسم و حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی به خوبی انجام دهد. شورای برای انجام این قبیل مراسم در خط رهبری حرکت کرده است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره سرلوحه اقدامات آن بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم انقلابی و ملی از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند، تصریح کرد: هماهنگی و همکاری خوبی بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دستگاه‌های اجرایی، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد.

انجم‌شعاع ادامه داد: علاوه بر ایجاد هماهنگی برای برگزاری مراسم مختلف، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مواقع حساس، اعلام حضور کرده است و با به صحنه آوردن مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است تا جمهوری اسلامی با بالندگی تمام پیش رود. و مصداق آن 23 تیر 1378 و 9 دی‌ماه سال 88 است.

وی خاطر‌نشان کرد: تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از نقش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و همه هدف ما در برنامه‌ها این است بتوانیم ارزش‌های انقلاب و نظام را عمق ببخشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان حمایت از نظام جمهوری اسلامی به وسیله حضور مردم را یکی دیگر از رسالت‌های شورای هماهنگی دانست و گفت: تا زمانی که مردم در صحنه حضور داشته باشند، نظام آسیب نمی‌بیند.

انجم‌شعاع با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب نارضایتی مردم شده است و دشمن به دنبال سوءاستفاده از نارضایتی مردم است تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند؛ بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند حمایت مردم از نظام را تقویت کند.

وی تصریح کرد: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی، «جمهوری اسلامی حرم است» و این یک حقیقت است که اگر به جمهوری اسلامی آسیبی وارد شود، همه آنچه در منطقه است و مقاومتی که در منطقه شکل گرفته، آسیب می‌بیند، بنابراین در موقعیت حساس کنونی باید مراقبت کنیم.

انجم‌شعاع با گرامیداشت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار بیان کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید مردم را نسبت به مسائل موجود آگاه کنند تا فریب تبلیغات مسموم رسانه‌ها را نخورند و توطئه دشمنان خنثی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز خبرنگار را فرصتی برای تجلیل از خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران در استان کرمان در مراسم و برنامه‌های مختلف با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری دارند که از تلاش آنها قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha