پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است
کد خبر: 3988637
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: سعادت فرزندان در گرو برخورداری از خانواده خوشبخت و همچنین پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است.

پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند استبه گزارش ایکنا از یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با صدور پیامی روز ملی خانواده را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: «پيامبر(ص) فرمودند: «اِنَّ اللّه‏َ يُحِبُّ المُؤمِنَ وَ يُحِبُّ اَهْلَهُ وَ وُلْدَهُ وَ اَحَبُّ شَى‏ءٍ اِلَى اللّه‏ِ تَعالى اَنيَرَى الرَّجُلَ مَعَ امَرأَتِهِ و وُلْدِهِ عَلى مائِدَةٍ يَأكُلونَ فَاِذَا اجتَمَعوا عَلَيْها نَظَرَ اِلَيْهِم بِالرَّحْمَةِ لَهُمْ فَيَغْفِرُ لَهُم قَبْلَ اَن يَتَفَرّقُوا مِنْ مَوْضِعِهِم؛ خداوند، مؤمن و خانواده و فرزندانش را دوست دارد و محبوب‌‏ترين چيز نزد خداوند آن است كه مرد را با زن و فرزندانش بر سفره‌‏اى ببيند كه از آن غذا مى‌خورند. پس در آن هنگام كه بر سفره گرد آيند، به آنها نگاهى مهربانانه مى‌‏كند و آنها را پيش از آن‏كه از جاى خود متفرق شوند، مى‌آمرزد.»

بدون شک وجود خانواده‌های سعادتمند، با ثبات و آرام نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه دارد. سعادت فرزندان در گرو برخورداری از خانواده خوشبخت، پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است. خانواده سرشار از عطر لبخند مهربانی است و کلید واقعی دریچه سعادت و خوشبختی در خانواده همین است که اساس روابط در خانواده بر پایه مساعدت، مشارکت، همراهی و همدلی باشد.

اینجانب روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان را که متبرک به شان نزول سوره «هَلْ أَتَیٰ» یا «انسان» است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و سربلندی، موفقیت، عزت و پایداری یکایک خانواده‌های گرانقدر استان را از درگاه خدای سبحان مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha