برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» در یزد تولید می‌شود
کد خبر: 3988640
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» در یزد تولید می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تولید برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ماه محرم خبر داد.

برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» در یزد تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان، سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» ویژه برنامه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و پخش آن از شبکه استانی یزد از یکم تا سیزدهم محرم در این استان خبر داد.

عظیمی در خصوص نحوه اجرای این برنامه اظهار کرد: نذر ماندگار ویژه برنامه‌ای است که به همت ستاد دیه استان و با همکاری شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در دست ساخت بوده و در آن به موضوع فرهنگسازی در زمینه گذشت و جذب کمک خیران توسط هیئت‌ها و مردم دارالعباده برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در دو نوبت صبح و شب و در مجموع 26 برنامه بیست دقیقه‌ای از شبکه استانی یزد پخش خواهد شد، ضمن تقدیر و تشکر از سازمان تبلیغات اسلامی استان و شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان به دلیل همکاری و هماهنگی با هیئت‌های عزاداری جهت حضور در این برنامه و مشارکت در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هر برنامه یکی از مداحان و پیرغلامان هیئت در برنامه حضور یافته و با آنها در خصوص فرهنگ گذشت و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد گفتگو می‌شود و مبالغ اهدایی هر هیئت در این برنامه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

عظیمی با اشاره به اجرای پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» تصریح کرد: در این برنامه به این پویش نیز پرداخته می‌شود و مردم می‌توانند در قالب حمایت از آزادی زندانیان مبالغی را اهدا و در این امر نیک شریک شوند.

انتهای پیام
captcha