اختتامیه جشنواره «عدلیه و رسانه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3988893
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

اختتامیه جشنواره «عدلیه و رسانه» در یزد برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه جشنواره «عدلیه و رسانه» استان یزد با حضور مقام‌های محلی و کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره «عدلیه و رسانه» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم اختتامیه جشنواره «عدلیه و رسانه» استان یزد در آستانه روز خبرنگار با حضور مقام‌های محلی و کشوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن تجلیل از برگزیدگان جشنواره، عملکرد رسانه‌ها در یک سال اخیر در ارتباط با دستگاه قضایی استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در این بخش نیز رسانه‌های برتر در چهار قالب خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌های سراسری و نشریات محلی به صوت مجزا تجلیل می‌شوند.

یادآور می‌شود اولین جشنواره «عدلیه و رسانه» با هدف ایجاد ارتباط مستمر، علمی و هدفمند بین دستگاه قضایی و اصحاب رسانه، ایجاد رقابت سالم به منظور توسعه‌ اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از رویدادهای حوزه‌ حقوق و قضا و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق اهداف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، همچنین تعریف برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقا دانش حقوقی اصحاب رسانه و ایجاد زمینه‌هایی برای شناخت بیشتر از ظرفیت و اثرگذاری رسانه‌ها در مسیر تحقق اهداف دستگاه قضایی، امشب با تجلیل از برگزیدگان بکار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام
captcha