کسب 5 رتبه توسط دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات کشوری قرآن و عترت
کد خبر: 3989515
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

کسب 5 رتبه توسط دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات کشوری قرآن و عترت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 5 رتبه برتر در مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان این استان، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد مهرانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، امروز، 18 مردادماه، اظهار کرد: دانش‌آموزان استان هرمزگان موفق شدند در مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز 2 رتبه اول، 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم را از آن خود کنند.

وی افزود: «فاطمه زاهدانی» دانش‌آموز پایه دهم در رشته انشای نماز و «کوثر همتی» دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم توانستند با برتری بر تمامی رقبای خود، رتبه اول کشوری را به استان هرمزگان اختصاص دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: «مهدی ذاکری» در رشته انشای نماز و «فرشته حاتمی گوربندی» نیز موفق شدند در رشته احکام رتبه دوم کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را به دست آورند. «آسیه بهینه» دانش‌آموز مقطع متوسطه اول نیز توانست رتبه سوم کشوری را در رشته حفظ 10 جزء به خود اختصاص دهد.

مهرانی در پایان یادآور شد: 74 دانش‌آموز هرمزگانی با کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه پیدا کردند و از این جمع، 19 نفر راهی مرحله نهائی شدند که از این جمع 5 دانش‌آموز حائز رتبه برتر کشوری شدند.

انتهای پیام
captcha