حفظ روحیه انقلابی و جهادی از عوامل پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3989597
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

حفظ روحیه انقلابی و جهادی از عوامل پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اگر می‌خواهیم مستقل و طرفدار آرمان‌ها باشیم، باید خط انقلابی و جهادی خود را حفظ کنیم. اگر امروز جمهوری اسلامی بالنده به پیش می‌رود، به دلیل حفظ روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف است و نمونه این امر جهاد دانشگاهی است.

به گزارش ایکنا کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز ۱۸ مردادماه با حضور در جهاد دانشگاهی استان کرمان ضمن تبریک چهل‌ویکمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار به خبرنگاران ایکنا و ایسنا، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در طول 41 سال خدمات مختلفی انجام داده است که بر کسی پوشیده نیست. نکته مهم این است که بازخورد این اقدامات در جامعه منعکس شود.  رسانه‌ها باید این خدمات را برای امیدآفرینی در جامعه مطرح کنند تا مردم بدانند که علی‌رغم همه مشکلات ما براساس رسالت انقلابی و جهادی که داریم، چه پیشرفت‌ها و کارهای مهمی انجام داده‌ایم.

انجم‌شعاع تصریح کرد: با توجه به فشارها و توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، طبق فرمول‌های علمی، با این وضعیت اکنون نه باید جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و نه جهاد، اما امروز ایران سرافراز، مقتدر و بالنده در دنیا در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد؛ و این نتیجه داشتن روحیه انقلابی و جهادی ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا ارزش‌ها و اسلام زنده بماند، گفت: حفظ و پایبندی این ارزش‌ها و آرمان‌ها با منافع دشمنان جور در نمی‌آید.

وی ادامه داد: هر کجا که ما جهادی و انقلابی حرکت کردیم؛ پیشرفت کردیم و دیگران به طرف ما آمدند و جایی که نتوانستیم قوی ظاهر شویم، کاری کردند تا نتیجه مدنظر را نگیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: درایت و تدبیر امام خمینی(ره) در اول انقلاب همین بود که اگر می‌خواهیم مستقل و طرفدار آرمان‌ها باشیم، تنها راهش این است که خط انقلابی و جهادی خود را حفظ کنیم. اگر امروز جمهوری اسلامی بالنده به پیش می‌رود به دلیل حفظ روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف است و نمونه این امر جهاد دانشگاهی است.

انجم‌شعاع  در بخش دیگری از سخنانش، خبرنگاران را از اقشار تاثیرگذار در جامعه دانست و گفت: این تاثیر می تواند در جهت بیان حقایق و تاثیر مثبت و یا وارونه کردن مسائل و تاثیر منفی باشد.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی با توجه به رسالتی که خبرنگاران و رسانه‌ها برعهده دارند و با توجه به اعتقاد و انگیزه دینی و اسلامی که دارند، علی‌رغم مشکلات مادی توانسته‌اند تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنند و همیشه در میدان باشند.

 

انتهای پیام
captcha