دوره نخبه‌پروری فرهنگی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3989723
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

دوره نخبه‌پروری فرهنگی در فارس برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ایام تابستان، دوره نخبه‌پروری فرهنگی ویژه دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام تابستان، دوره نخبه‌پروری فرهنگی ویژه دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس به همت و همکاری مدیریت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس و  مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

این دوره در سرفصل‌هایی نظیر دغدغه‌های فرهنگی، الزامات و تکنیک‌های کار فرهنگی، جایگاه هنر انقلاب و رسانه جریان‌ساز در کار فرهنگی، مدیریت واحد فرهنگی، مسئله‌محوری در کار فرهنگی، شیوه مواجهه با آسیب‌های اجتماعی، مخاطب‌شناسی، کارخواست و پروژه فرهنگی و آزمون تشریحی اجرا خواهد شد.

زمان ثبت نام در این دوره از 15 تا 25 مردادماه جاری اعلام شده است که برای آن امتیازاتی نظیر اهدای جوایز و هدایای نفیس به منتخبین دوره، اعطای مدرک معتبر به پذیرفته‌شدگان، معرفی به دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان، به کارگیری به عنوان مربی در دوره‌های آموزشی بسیج دانشجویی و به کارگیری در بخش فرهنگی اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام در این دوره رایگان بوده و علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می‌توانند مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، نام دانشگاه یا حوزه علمیه، شماره تماس به شماره واتساپ 09021392878 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha