توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی» چالدران
کد خبر: 3991643
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی» چالدران

امام‌جمعه چالدران گفت: در قالب طرح «اطعام حسینی» ۲۰ هزار پرس غذای گرم در هفت آشپزخانه حسینی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ارسالی| توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی» چالدرانحجت‌الاسلام سیف‌علی محمدزاده، امام‌جمعه چالدران در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: از اول ماه محرم تا ۱۲ این ماه طرح «اطعام حسینی» در این شهرستان اجرا می‌شود که برای این منظور هفت آشپزخانه حسینی در چالدران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در قالب این طرح، ۲۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع می‌شود تا در این ماه محرم افراد از این نذری‌های حسینی بهره‌مند شوند.

امام‌جمعه چالدران ادامه داد: در تأمین هزینه این غذاها سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران شهرستان نقش داشته و طرح «اطعام حسینی» در ادامه طرح کمک‌های مومنانه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در قالب این طرح توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد که با تأمین هزینه آن در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: در ایام محرم با توجه به شیوع کرونا مردم باید نسبت به تهیه غذاهای نذری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عزاداری در محیط باز توجه داشته باشند تا بهانه‌ای به برخی افراد منتقد ندهند.

 

انتهای پیام
captcha