برگزاری «سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3992170
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

برگزاری «سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» در چهارمحال‌وبختیاری

«سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فراخوان «سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» که همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود، منتشر شد.

این سوگواره در سه مرحله مرکز قرآنی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، مرحله شهرستانی و مرحله استانی برگزار می‌‌شود و به برگزیدگان جوایز نفیس و ارزنده تعلق می‌‌گیرد.

سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق در پنج محور اصلی شامل «پویش هر تشکل قرآنی یک هیئت حسینی»، «تلاوت آیات منتخب از سوره مبارکه مریم»، «تفسیر کل سوره مریم»، «حفظ کل سوره فجر یا زیارت عاشورا» و «مسابقه کتابخوانی» با محوریت ۴ کتاب جهاد و شهادت، قرآن کتاب مقاومت، صبر، تواصی و امید، فتنه و بصیرت برگزار خواهد شد که فایل این کتاب‌ها در کانال اطلاع‌رسانی سوگواره در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق از اول محرم تا دهم ماه صفر برابر با ۱۹ مرداد تا ۲۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند، همچنین کانال اطلاع‌رسانی به نشانی @aghigh_chbquran در پیام‌رسان ایتا برای این منظور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha