پایان تعطیلات کرونایی در فارس + اعلام دستورالعمل فعالیت ادارات
کد خبر: 3992195
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

پایان تعطیلات کرونایی در فارس + اعلام دستورالعمل فعالیت ادارات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه تعطیلات 6 روزه کرونایی از روز 31 مردادماه پایان می‌یابد، گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید از این روز فعالیت و خدمات‌دهی خود را آغاز کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس شب گذشته، 30 مردادماه گفت: تعطیلات شش روزه نیز از یکشنبه، سی و یکم مرداد ماه پایان می‌یابد و همه ادارات نهادها و سازمان‌ها، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیر دولتی باید فعالیت و خدمات‌دهی را آغاز کنند.

وی افزود: ساعت کار ادارات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و شهرداری‌ها از اول شهریورماه به روابط سابق یعنی از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ باز می‌گردد.

قاسم‌پور با بیان اینکه در دو ماه گذشته به علت مدیریت مصرف برق ساعت به  ۷تا۱۳ تغییر کرده و پنج‌شنبه‌ها تعطیل اعلام شده بود، اظهار کرد: این شرایط از دوشنبه، یکم شهریورماه به روال سابق باز می‌گردد و پنج‌شنبه‌ها نیز کارکنان دولت باید در محل کار خود حاضر باشند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین گفت: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، تصریح کرد: در شهرهای قرمز ادارات و سازمان‌ها با ۳۰ درصد در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد  و در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

انتهای پیام
captcha