برگزاری آزمون دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان
کد خبر: 3992301
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برگزاری آزمون دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: آزمون دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان چهارشنبه، سوم شهریورماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید بگی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه اول محرم دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: نگاه جامع علمی و روشمند براساس نظام فکری منسجم به امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد و ارائه‌ی مجوزهای تشکل‌های مردمی احیاگران امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کادرسازی، تربیت مربی و مدرس به همراه ارائه کارگاه‌های مباحثه از اهداف این دوره است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان 12 امتیاز آموزشی محسوب می‌شود.

وی افزود: آزمون دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان روز چهارشنبه، سوم شهریورماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بگی یادآور شد: این آزمون ساعت 11 تا 13 چهارشنبه، سوم شهریورماه از طریق مجازی و به آدرس http://amozesh.muk.ac.ir برگزار می‌شود و در پایان به کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha