ظرفیت‌های بسیج در خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود
کد خبر: 3992892
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

ظرفیت‌های بسیج در خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اينكه جايگاه بسيج روشن و مشخص است و يک بسيجی بايد در صحنه حضور داشته باشد، بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

ظرفیت‌های بسیج در خدمت‌رسانی به مردم استفاده شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام‌جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، 2 شهریور در مراسم تكريم و معارفه فرمانده پايگاه مقاومت بسيج حضرت ابوالفضل العباس(ع) شركت آبفای استان يزد اظهار کرد: تأسيس بسيج شرايطی را برای حفظ كيان و نظام اسلامی فراهم كرد و اکنون آثار پر بركت تأسيس آن را در جامعه اسلامی می‌بينيم.

وی با اشاره به اينكه جايگاه بسيج روشن و مشخص است و يک بسيجی بايد در صحنه حضور داشته باشد، بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: از جمله فعاليت‌های بسيج كاركنان در ادارات باید كمک به كارآمدی دستگاه‌های اجرايی، ترغيب و جذب كاركنان جهت عضو شدن در بسيج، ترويج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر، ديدار و ارتباط با خانواده شهدا و ايثارگران، توسعه و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، سازماندهی بسيجيان در عرصه‌های نقش آفرين، تحول سلامت اداری، كمک به تكريم ارباب رجوع باشد.

وی هدف كاركنان آب و فاضلاب را كه با الگوگيری از حضرت ابوالفضل العباس(ع) سقايی مردم است، هدفی بزرگ برشمرد و نامگذاری پايگاه شركت را در راستای اين مهم دانست.

سرهنگ عباس جوکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسيج مرکزی یزد نیز در اين مراسم اظهار کرد: از زمان تشكيل بسيج شاهد نقش آفرينی اين شجره طيبه در كشور بوده‌ايم .

جوكار با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسيج و نقش‌آفرينی آنان گفت: بسيج متعلق به همه مردم است و روحيه جهادی در حوزه‌های مختلف آن حاكم است كه همين موضوع باعث شده، بسيج از بی‌نظيرترين سازمان‌های مردمی باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور بسيجيان خلاق باعث رشد و شكوفايی در برنامه‌های مختلف كشور شده است، از رضايتمندی مردم به عنوان اولويتی اصلی یاد کرد و گفت: بايد از ظرفيت‌های بسيج در خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

یادآور می‌شود در اين مراسم، ضياء زينی به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شركت آبفای استان منصوب و از تلاش‌های رضا باهنر فرمانده بسيج آب و فاضلاب شهری و محمد عزيزی فرمانده بسيج آب و فاضلاب روستايی در دوران مسئوليت قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha