513 پروژه در هفته دولت در یزد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3993153
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

513 پروژه در هفته دولت در یزد افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری یزد از افتتاح 513 طرح با اعتباری بیش از 2500 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری این طرح‌ها برای 1932 نفر اشتغالزایی می‌شود.

513 پروژه در هفته دولت در یزد افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محسن صادقیان، معاون امور عمرانی استانداری یزد، امروز، 3 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 532 طرح با اعتباری بالغ بر 3300 میلیارد تومان افتتاح و یا آغاز عملیات خواهد شد که از این تعداد 513 طرح با اعتبار بیش از 2500 میلیارد تومان و اشتغالزایی 1932 نفر مورد بهره‌برداری و عملیات اجرایی 19 طرح با سرمایه‌گذاری 790 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشترین طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های یزد با 96 طرح، تفت با 74 طرح و اردکان است که در زمینه نهادها و دستگاه‌ها نیز بیشترین مربوط به شرکت توزیع برق، جهادکشاورزی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

معاون امور عمرانی استانداری یزد؛ بهره‌برداری راه‌آهن یزد – اقلید، افتتاح 100 کیلومتر بزرگراه، تأمین برق پایدار و توازن عدالت در توزیع برق در شهرستان‌های استان، توسعه و ترویج روش‌های آبیاری نوین و ... را از دستاوردهای استان دانست و گفت: در حوزه راه اکنون 300 کیلومتر بزرگراه در حال اجراست که از بزرگترین آنها می‌توان به باند دوم راه یزد – طبس، باند دوم اردکان – چوپانان و باند دوم هرات – هرابرجان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 124 کیلومتر راه روستایی نیز در استان در حال اجرا است با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون متقاضیان در پنج مرحله نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند که در چهار مرحله در سال گذشته، 22 هزار و 264 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد هشت هزار و 877 نفر تأیید نهایی شدند.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در استان، از واگذاری بخشی از واحدها در شهرستان‌های یزد و مهریز خبر داد و بیان کرد: در مرحله پنجم که در سال جاری اعلام شد، 9 هزار و 732 نفر ثبت‌نام کردند که اکنون در حال پایش اطلاعات متقاضیان هستیم.

صادقیان همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد علوی در ساخت پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق محروم را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام
captcha