برگزاری چهارمین کارگاه آموزش تخصصی قرآن در کردستان
کد خبر: 3993206
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

برگزاری چهارمین کارگاه آموزش تخصصی قرآن در کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری چهارمین کارگاه آموزش تخصصی قرآن ویژه طلاب و روحانیون استان کردستان خبر داد و گفت: در این راستا هر ماه یک جلسه به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کارگاه آموزش تخصصی قرآن یکی از برنامه‌های اولویت‌دار مرکز بزرگ اسلامی بوده که از شهریورماه سال 99 در استان کردستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ای کارگاه آموزشی به همت معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت برگزار می‌شود، افزود: تاکنون سه دوره از این کارگاه تخصصی در سطح کشور برگزار شده و یک دوره جدید نیز در حال برگزاری است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به شیوه اجرای این کارگاه قرآنی در استان اشاره و بیان کرد: در برگزاری کارگاه آموزش تخصصی قرآن هر ماه یک جلسه به صورت ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه و دو جلسه در سامانه دبیرخانه به آدرس http://lms.dmsonnat.ir بارگذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا برای هر جلسه از کارگاه یک قطعه از قرآن در نظر گرفته و به قرآن‌آموزان اعلام می‌شود و شرکت‌کنندگان نیز 10 ر وز فرصت دارند قرائت‌های خود ره در سامانه مذکور اعلام و بارگذاری کنند.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: استاد این کارگاه فایل‌ها را بررسی، تحلیل، ارزیابی و نمره می‌دهد و برای اطلاع قرآن‌آموزان از نتایج تحلیل در همان سامانه بارگذاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی زیر نظر استاد عارف حسینی یکی از اساتید طراز اول کشور برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 200 نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان در این کارگاه شرکت کرده‌اند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: در دوره جدید نیز تاکنون 100 نفر از طلاب و روحانیون استان فایل‌های صوتی خود را بارگذاری کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha