پرداخت قبوض مستأجران اوقاف یزد به‌صورت مجازی فراهم شد
کد خبر: 3993548
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

پرداخت قبوض مستأجران اوقاف یزد به‌صورت مجازی فراهم شد

مسئول روابط‌عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا امکان پرداخت قبوض مستأجران این نهاد به صورت مجازی فراهم شد.

پرداخت قبوض مستأجران اوقاف یزد بصورت مجازی فراهم شدهادی علیزاده، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: سازمان اوقاف با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مراجعان، امکان پرداخت قبوض از نشانی اینترنتی https://pay.oghaf.ir/home/index را فراهم کرده است.

وی افزود: مستأجران می‌توانند برای پرداخت قبوض اوقاف و امور خیریه با ورود به درگاه پرداخت پس از ثبت شماره قبض، ابتدا وضعیت قبض را استعلام کنند و با استعلام قبض، علاوه بر نمایش اتوماتیک مبلغ و وضعیت از پرداخت تکراری قبوض نیز جلوگیری می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: این سازمان همچنین به‌منظور ایجاد سهولت در پرداخت قبوض مستأجران، به ‌زودی پیامک‌هایی شامل لینک پرداخت را به شماره تلفن همراه مستاجرانی که با اوقاف سند اجاره دارند، ارسال خواهد کرد.

علیزاده یادآور شد: از مستأجران اوقاف در استان یزد خواهشمندیم از این پس برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از حضور در اداره اوقاف برای پرداخت قبوضشان خودداری کرده و به این منظور به نشانی اینترنتی مذکور شده مراجعه و اقدام به پرداخت اینترنتی قبوضشان کنند.

انتهای پیام
captcha