برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب یزدی
کد خبر: 3994190
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب یزدی

آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب مدارس علمیه، در روز‌های ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به شکل شفاهی در محل مدیریت استانی حوزه علمیه یزد برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب خبر داد و اعلام کرد: بر اساس مصوبه 81 شورای عالی حوزه‌های علمیه مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج‌البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه در روزهای 25 و 26 شهریورماه جاری به شکل شفاهی در محل مدیریت استان برگزار می‌شود.

طلاب حافظی که در آزمون تیرماه شرکت نکرده یا شرکت کرده‌اند و برای ارتقا به مرحله بالاتر آمادگی دارند، از 13 الی 20 شهریورماه جهت ثبت‌نام در سامانه پیشخوان برخط خدمات حوزه‌های علمیه به آدرس login.ismc.ir مراجعه کنند.

نتایج این آزمون 15 روز بعد از برگزاری، از طریق کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در پیام‌رسان ایتا به آدرس eitaa.com/mqh114 قابل مشاهده است. هم‌چنین عواقب عدم حضور طلاب در آزمون مجدد که منجر به حذف شهریه حافظان می‌شود، بر عهده آنان است زیرا تا سال آینده هیچ نوع آزمونی برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha