مهرواره «اوج» در مساجد البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3994208
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

مهرواره «اوج» در مساجد البرز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مهرواره «اوج» با محوریت مواسات در مساجد استان خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و تقویت امامان محله در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مهرواره است.

مهرواره «اوج» در مساجد البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مهرواره «اوج» در مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این فعالیت در راستای فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی مسجدمحور نهضت مواسات همزمان با سراسر کشور در ماه محرم و صفر در مساجد استان به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: محور این برنامه خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی مساجد و ائمه جماعت کشور و بنیاد تلاش می‌کنند تا با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات در این مهرواره وارد شده و همه ظرفیت‌ها را به میدان آورند.

این مسئول تصریح کرد: شعار مهرواره «اوج» ارتقای خدمت‌رسانی مساجد است. تلاش می‌کنیم تا نظام مسئله‌ها را شناسایی، بررسی، دسته‌بندی و اولویت‌بندی کنیم و علاوه بر این راه حل‌ها را بررسی و ظرفیت‌ها را به‌کارگیری کنیم.

ولائی‌برحق با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهمی که این طرح دنبال می‌کند در راستای اجرای طرح ترسیم چارچوب‌های کلان متناسب با تمدن‌سازی است، افزود: از اهداف دیگر اجرای این مهرواره ایجاد انگیزه برای ورود مساجد به عرصه خدمت‌رسانی، حل مسائل محلی، تقویت امامان محلات در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل، ارتقای روش‌های حل مسئله، ارتقای روش‌های شناسایی ظرفیت‌های محله و شناسایی امامان محلات فعال است.

انتهای پیام
captcha